مرگ صداقت
مطالب گوناگون.وب مرجع
مضوعات و مطالب گوناگون به جای اینکه وب های زیادی را جستجو کنید به این وب مراجعه کنید.

دلم مثل دل دریاست امشب

پر از موج و تلاطمهاست امشب

خدا داند دل دیوانه ی من

اجل را دیده بی پرواست امشب

صدا در هنجره میمیرد از غم

صدای موج نا پیداست امشب

شب اعدام موج است و شکنجه

خدا در خواب کودکهاست امشب

زمین آبستن باران خون است

شب قتل رفاقتهاست امشب

نمیآید برون از پشت دیوار

کسی که بانی اینهاست امشب

محبت زیر ساطور زمان است

شب شورش شب بلواست امشب

شکایت هم دوای درد من نیست

زمین از آسمان پیداست امشب

همه با ادعا بیراهه رفتند

شب مرگ صداقتهاست امشب

چه ایمانها که کفر نابجا شد

نماز عاشقان برپاست امشب

نگر سجاده آن مرد سوفی

پر از خون برادرهاست امشب

چه گویم من خدایا من چه گویم

پر از زشتی و زشتی هاست امشب



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 13 شهريور 1391برچسب:, :: 23:33 :: توسط : هیچکس

درباره وبلاگ
اشعار و مطالب ادبی
پيوندها


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 307
بازدید کل : 29558
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1